Kui Sa ei leia oma küsimustele siit vastust, siis võta meiega ühendust info@esimesedsammud.ee, vastame rõõmuga!

Kui palju maksab tarne?
Smartposti pakiautomaaditeenus maksab 2.99€, Omniva pakiautomaat 2.89€. Soovides pakki kätte saada postkontorist, on tasu 3.70€. Kui soovid saada pakki kulleriga koju või tööle, on tasu 5.90 €.
Ostes korraga vähemalt 75€ eest, tasume transpordi maksumuse Sinu eest.

Kui kiiresti saan kauba kätte?
Laos olemas olevate toodete puhul postitame 99% tellimuste puhul kas samal või makse laekumisele järgneval tööpäeval. Kõik pakid saavad postitatud kõige hiljemalt 3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist, kui toote kirjelduses või tellimuse kinnitusel pole öeldud teisiti.
Kui tarnes peaks tulema viivitusi, anname koheselt teada!

Soovin tellida Esimesed Sammud e-poest, ent elan välismaal?
Saadame pakke ka Eestist väljapoole. Täpsema tarnehinna ning tingimuste teada saamiseks palun saada kiri info@esimesedsammud.ee koos soovitud toodete linkidega ning tellimuse sihtkohaga.

Kuidas toimub tasumine?
Tasumine toimub kas koheselt pangalingi kaudu või arve alusel. Tasudes arve alusel, siis juhul kui makset ei laeku 3 tööpäeva jooksul, on õigus müüjal tellimus tühistada. See ei kehti erikokkulepete puhul.

Kas ja kuidas saab kaupa tagastada?
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Lepingust taganemiseks tuleks teil saata kirjalikult vastavasisuline vabas vormis avaldus, milles on välja toodud kõik vajalikud andmed (Teie andmed – nimi, telefoninumber, e-mail; ostuarve number ja kuupäev; kauba kätte saamise kuupäev; tagastatava toote andmed – nimetus, ostusumma, tagastamise põhjus).
Toode peab olema originaalpakendis ning ei tohi olla kasutatud.
Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Kauba tagastamisega seonduv transpordikulu on ostja tasuda. Kui tagastamisele kuuluv kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine.

Kas ja kuidas saab pretensioone esitada?
Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (VÕS) ettenähtud korras. Pretensioonide esitamise tähtaeg kehtib ainult koos ostuarvega (ostuarve saadetakse automaatselt Teie e-mailile, soovitav on arve välja trükkida ja alles hoida) ja ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest, hooldusjuhendi eiramisest või toote kulumisest. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Lisainfot nii tellimuste kui ka toodete kohta saab aadressil info@esimesedsammud.ee ja telefonil 5261757 . Telefonile vastame E-R 10-17, e-mailidele esimesel võimalusel, hiljemalt 1 tööpäeva jooksul.
NB! Kui tootel ei ole kaasas kasutusjuhend, palun võtke enne toote kasutamist meiega ühendust!